(最終更新日:2018-09-07 10:48:29)
  スピリ ジョン   Spiri John
  スピリ ジョン
   所属   教育学部
   職種   准教授
■ 著書・論文歴
1. 論文  Mindfulness in Educational Settings   (単著) 
2. 論文  Clair Taylor, John Spiri, Jun Takao. Sharing Classroom Video for Teacher Development. Bulletin of Gifu Shotoku Gakuen University Foreign Language Department. 2015 (No. 54 (Ser.No.69).)  2015/04
3. 論文  初中等学校の実態に応じたEnglish Spaceの設計・設置と実践―岐阜聖徳学園大学附属幼稚園・小学校・中学校のEnglish Space― 教育実践科学研究センター 紀要 (第14号),71頁 (共著) 2015/02
4. 論文  Critical Thinking Framework: Global Issues and Moral Education in Peace Education International Journal of Innovation in English Language Teaching and Research, 2013 vol. 2(no. 1),89-102頁 (単著) 2013/08
5. 論文  Random Questions The Language Teacher, Vol. 37(no. 4),61-62頁 (単著) 2013/07
全件表示(16件)
■ 社会における活動
1. 2014/07~ Copy Editor of International Journal of Innovation in ELT and Research
2. 2013/08~ Journal Reviewer for JALT SIG Teachers Helping Teacher’s journal
3. 2013/04~ ELTWO English Language Teaching World Online: Voices from the Classroom Review Board
4. 2013/02~2013/03 ニュージーランド短期語学研修へ学生を引率
5. 2009/04~2013/08 Contributing editor (編集者)to ELTWO, English Language Teaching World Online: Voices from the Classroom, National University Singapore
全件表示(19件)
■ 学歴
1. 2006/01~2006/11 University of Wisconsin-Eau Clair TESOL: Online Certificate (6 courses) for Online Teaching and Learning 卒業
2. 2005/01~2005/05 マサチューセッツ大学(Lowell)大学院教育学部中退 Early Childhood Reading 修士課程 児童教育修士
■ 職歴
1. 2018/02~2018/02 新潟大学 非常勤講師
2. 2011/04~ 岐阜聖徳学園大学 教育学部 准教授
■ 所属学会
1. Japan Association of Language Teachers (JALT)
2. 2012~ ∟ 3 “SIG”グループの会員: Material Writers, Global Issues in Language Education, Teachers Helping Teachers