教員情報
|
|
シオバラ フランセス
Frances Shiobara
塩原 フランセス 所属 教育学部 教育学科 文学部 英語学科 文学研究科 国語国文学専攻 職種 准教授 |
|
言語種別 | 英語 |
発行・発表の年月 | 2024/02 |
形態種別 | 研究論文(学術雑誌) |
査読 | 査読あり |
標題 | Succeeding in Online and Hybrid Teaching Environments |
執筆形態 | 単著 |
掲載誌名 | OnCUE Journal |
掲載区分 | 国外 |
出版社・発行元 | JALT |
巻・号・頁 | 15(1),pp.83-95 |
総ページ数 | 13 |
担当区分 | 筆頭著者 |
著者・共著者 | F.Shiobara |
概要 | In this paper I will outline how my department handled the training and support of teachers and students. I will give
an account of what worked and what we should have done better. In the conclusion, I will look to the future. What have we learned? What should we do if we are hit by another worldwide pandemic? Most people agree that this experience of teaching and learning online has changed education fundamentally. This new knowledge could be harnessed to improve learning outcomes in higher education. |