教員情報
|
|
シオバラ フランセス
Frances Shiobara
塩原 フランセス 所属 教育学部 教育学科 文学部 英語学科 文学研究科 国語国文学専攻 職種 准教授 |
|
言語種別 | 英語 |
発行・発表の年月 | 2024/04/01 |
形態種別 | 研究論文(学術雑誌) |
査読 | 査読あり |
標題 | Surprising Insights from a Positive Discipline Course |
執筆形態 | 共著 |
掲載誌名 | The School House: The Publication of the JALT Teaching Younger Learners SIG |
掲載区分 | 国外 |
出版社・発行元 | JALT |
巻・号・頁 | 31(3),pp.14-17 |
総ページ数 | 4 |
担当区分 | 筆頭著者 |
著者・共著者 | ◎Shiobara, F Niboshi, R. |
概要 | This paper is a description of Positive Discipline and how it might benefit teachers not only professionally, but also personally. The is a description of two activities from a Positive Discipline course and a description of how these activities might be used for professional development or teacher training. |