シオバラ フランセス   Frances Shiobara
  塩原 フランセス
   所属   教育学部 教育学科
   文学部 英語学科
   文学研究科 国語国文学専攻
   職種   准教授
言語種別 英語
発行・発表の年月 2024/04/01
形態種別 研究論文(学術雑誌)
査読 査読あり
標題 Surprising Insights from a Positive Discipline Course
執筆形態 共著
掲載誌名 The School House: The Publication of the JALT Teaching Younger Learners SIG
掲載区分国外
出版社・発行元 JALT
巻・号・頁 31(3),pp.14-17
総ページ数 4
担当区分 筆頭著者
著者・共著者 Shiobara, F Niboshi, R.
概要 This paper is a description of Positive Discipline and how it might benefit teachers not only professionally, but also personally. The is a description of two activities from a Positive Discipline course and a description of how these activities might be used for professional development or teacher training.