教員紹介 | |
イ ヨンスク
李 容淑 所属 国際コミュニケーション学部 観光学科 職種 教授 |
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言語種別 | 英語 |
発行・発表の年月 | 2012/05 |
形態種別 | 学術論文 |
標題 | 「A Study on the Efforts to Recover from Lack of Service」 |
執筆形態 | 共著 |
掲載誌名 | The Pan-Pacific Business Association PPBA, 2012 |
掲載区分 | 国外 |
出版社・発行元 | The Pan-Pacific Business Association PPBA, 2012 |
巻・号・頁 | pp.143-145 |
担当範囲 | 観光サービスに関するアンケートと統計と論文発表 |
著者・共著者 | Jung-Hyun, Lee、Min-su, Kim、Sunran, Jeon、3名 李容淑(第4著者) |
概要 | The study reported here is divided into two parts. First, the determinants of the efforts to recover from lack of service are identified: apology, compensation, rapidness and endurance. Second a research model is proposed to examine the relationships among three constructs: emotional factors, loyalty to company, and the efforts to recover from lack of service. The data collection remains for a future study. |
ISBN | 1-931649-27-2 |